یاشا الکترونیک

مهندسی، تامین و اجرای سیستم هوشمند ساختمان

درباره‌ ما

یاشـا الکترونیک در طی  بیش از یک دهه فعالیت تخصصی خود توانسته تجربه و توانمندی کامل در بـه کارگیری از پروتکل جهانی KNX را به دست آورد و با توجه به بخش بندی دقیق بازار و لزوم ارائه خدمات حرفه ای و تأمین تجهیزات متعلق بـه برند های معتبر دنیا، این توانمندی را به استفاده از پروتکل های شاخصی همچـون Modbus، DALI و BACnet  نیز تسری دهد.
مجموعه محصولات اروپایی یاشـا الکترونیک قابل استفاده در انواع ساختمانهای مسکونی، ویلا، اداری، تجاری، هتل، بیمارستان، و غیره به منظور افزایش سطح رفاه و آسایش، زیبایی، امنیت، کنترل یکپارچه و همچنین صرفه  جویی در مصرف انرژی می باشد.
این مجموعه همواره به دنبال کسب جایگاه برتر در عرصه رقابت به عنوان یک شریک تجاری امین و توانمند در کنار مشتریان خود بوده است. از این رو به منظور کسب مزیت های رقابتی ویژه و متمایز، رویکرد خود را مبتنی بر کارامدی دانش در تمام تفکرات به عنوان محور اصلی رقابت پذیری قرار داده است. لذا خود را فروشنده کالا و خدمات نمی داند بلکه فروشنده راه حلی است که برای ساختمان و سازمان شما مفید خواهد بود. این راه حل بر اساس نیاز ساختمان و سازمان و در چهار چوب استراتژی ها، با توجه به منابع مالی و شرایط زمانی اجرا راه حل طراحی می گردد.
امید است با انتخاب یاشـا الکترونیک به عنوان مشاور و تامین کننده تجهیزات سیستم هوشمند خود، زمینه های لازم را جهت همکاری مشترک فراهم آورید.

خدمات مهندسی

 کلیه عملیات مربوط به اجرای پـروژه ها و نظارت بر آنان، ضمن رعایت اصول مدیـریت پروژه، انجام می گردد .

تأمین کالا

یکی از شاخص های پایبندی به تعهداتمان تأمین کالاها و تجهیزات برتر و با کیفیت از معتبرترین کارخانه های اروپایی، به منظور ارائه خدمات به مشتریان می باشد .

خدمات مهندسی

 ما به مشتریان خدماتی مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا در حوزه سیستم های ولتاژ پایین با محوریت راه حل های کنترلی هوشمند را ارائه می کنیم.

خدمات پس از فروش

ارائه 5 سال گارانتی بـرای مشتریان بـه منظور داشـتن اطمینان خاطر از صحت عملکرد سیستم و تجهیزات ارائه شده.

راه حـل ها

  • مدیریت هوشمند ساختمان یا Building Management System
  • اتوماسیون خانگی یا Home Automation
  • مدیریت هوشمند اتاق هتل و دفاتر کار هوشمند
  • راه حل های ایمنی و امنیتی ساختمان

بخش بندی بازار

  • ساختمان های مسکونی و ویلاها
  • ساختمان های اداری و تجاری
  • ساختمان های هتلی و بیمارستان
  • ساختمان های عمومی نظیر دانشگاه، مراکز خرید، پارکینگ و…

سـیستـم ها

  • سیستم های کنترل سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع و کنترل حجم هوا
  • سیستم های کنترل فن کویل و اسپلیت
  • سیستم کنترل روشنایی و دیمینگ
  • سیستم کنترل دسترسی
  • سیستم های نظارت تصویری
  • سیستم هشدار آتش سوزی و اعلان عمومی
  • سیستم تشخیص ورود غیر مجاز
  • سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ
  • سیستم توزیع هوشمند صوت

استاندارد KNX

مهمترین گام در هوشمندسازی ساختمان ها، انتخاب سیستمی با پروتکل باز و استاندارد می باشد. پروتکل KNX نمونه بارزی از یک پروتکل باز، استاندارد و توزیع شده است.
انجمن KNX درسال 1990 توسط شرکت های بزرگ و مطرح اروپای غربی جهت تدوین و نظارت براجرای صحیح و درست استاندارد KNX تاسیس شده است. این انجمن شامل کارخانه های تولید کننده محصولات، لابراتوارهای تست محصولات، مراکز علمی و دانشگاهی همکار، مراکز آموزش، متخصصان نصب و راه اندازی، مصرف کنندگان محصولات و خدمات در سراسر دنیا می باشد و همه کسانی که به هر نحو به ارائه محصولات و خدمات براساس استاندارد KNX می پردازند، می بایست تاییدیه های لازم را از این انجمن اخذ نمایند.

درصورت استفاده از پروتکل باز و استاندارد KNX ، تجهیزات تولید شده توسط شرکت های مختلف می توانند جهت ارائه خداکثر زیبایی، رفاه و آسایش، قیمت بهینه و نیز حداکثر عملکرد با هم ترکیب و استفاده شوند.
علامت تجاری درج شده روی محصولات، ضامن کیفیت، سازگاری و قابلیت تعامل این قطعات با هم است. در حال اضر بیش از 500 شرکت تولید ندده 8000 محصول براساس این استاندارد تولید کرده اند، 515 مرکز آموزش رسمی استاندارد KNX از جمله یاشا الکترونیک، بیش از 93000 نفر متخصص را در زمینه طراحی، برنامه نویسی، نصب و راه اندازی محصولات آموزش داده اتد و محصولات با استاندارد KNX در 190 کشور دنیا درحال استفاده می باشند.

افتخارات

بیش از یک هزار پروژه اجرایی

مشاور، طراح، تامین کننده تجهیزات و مجری سیستم کنترل هوشمند در بیش از یک هزار پروژه اجرایی

تاییدیه صلاحیت تاسیسات و تجهیزات

دارای تاییدیه صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه در زمینه تاسیسات و تجهیزات

تاییدیه صلاحیت نیرو

دارای تاییدیه صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه در زمینه نیرو

عضو انجمن بین المللی KNX

عضو انجمن بین المللی KNX از سال 2010

مرکز رسمی آموزش KNX

مرکز رسمی آموزش KNX با تایید انجمن KNX

عضو اتاق بازرگانی ایران و آلمان

عضو اتاق بازرگانی ایران و آلمان

تماس با ما

فرم تماس را پر کنید، متخصصان ما به زودی با شما تماس می‌گیرند

فهرست